Gå til innhold

Prosjekter

Prosjekter brukes til å gruppere skjemaer og man kan sette hvilke brukere som er med på de ulike prosjektene (og dermed får tilgang på skjemaene i det prosjektet).

Opprette prosjekt

Å lage et nytt prosjekt gjøres ved å gå inn på Prosjekter og så trykke på knappen merket LAG NYTT PROSJEKT oppe i høyre hjørne:

new project

Så skriver man inn en unik ID (som kan være tall og/eller bokstaver) i feltet Prosjektnummer og navn på prosjektet i feltet Prosjektnavn:

create project

Trykk så på knappen merket Lagre.

Legge til prosjektdeltakere

For å legge til prosjektdeltakere trykker du på kanppen merket HANDLINGER i tilknytning til prosjektet:

edit project

Velg da Rediger og du får opp følgende vindu der du trykker på fanen merket Prosjektdeltager:

add members

Der velger du de brukerene som skal være med på prosjektet:

members

Til slutt trykker du på knappen merket Lagre.

(Denne dokumentasjonssiden ble sist oppdatert 27.08.2018)